Garantam vanzarea in cel mai scurt timp si la cel mai bun pret din zona!​

In 2023 am finalizat peste 30 de tranzactii pentru clientii nostri, fiecare finalizata in mai putin de 30 de zile

Play Video

Nu ai nimic de pierdut si totul de castigat!

Etape in promovarea si vanzarea proprietatilor

Evaluare corecta

Luam in considerare factori importanti precum: suprafata, facilitati, statut juridic si nu numai pentru a ne asigura ca primiti o evaluare corecta si corecta. Cu noi, poti fi sigur ca vei lua cele mai bune decizii imobiliare.

Promovare exclusiva

Principalul aspect cheie al succesului nostru este ca vom surprinde in mod impresionant frumusetea si potentialul fiecarei proprietati, evidentiind punctele sale forte pentru a atrage cumparatori interesati. De asemenea, beneficiind de promovare in portofoliul nostru exclusiv de clienti activi, proprietatea dumneavoastra va fi adusa in fata unui public select

Maximizarea pretului

Sfaturi si recomandari personalizate pentru imbunatatirea imaginii proprietatii, pentru a vinde la cel mai bun pret si in cel mai scurt timp

Ce spun clientii nostri

Cum iti vinzi locuinta?

URMATOAREA MISCARE ESTE A TA

Pasul 1: Cum definesti succesul?

Stabilirea obiectivelor

  • De ce vrei sa vinzi?
  • Cand ești pregatit sa te muti?
  • Unde te vei muta?
  • Care este cel mai important aspect pentru tine?

Intelegerea pietei

  • Dinamica pietei: Micro vs. Macro;
  • Puterea pietei: Cerere – Oferta;
  • Analizarea tranzacțiilor active, in desfasurare si a celor finalizate;
  • Cand vinzi tu si Cand se vinde?

Casa ta: Plan strategic

  • Evidentiaza caracteristicile si beneficiile;
  • Determina factori diferentiatori ai proprietatii.

Pasul 2: Detaliile listarii

Finalizarea documentelor si agrearea termenilor contractuali

  • Finalizarea imbunatatirilor aduse proprietatii;
  • Alegerea unui consultant in amenajare;
  • Alegerea unui fotograf profesionist;
  • Organizarea unei intalniri cu un consultat de incredere;
  • Alegerea momentului in care vei lansa proprietatea pe piata.

Pregatirea unei strategie de marketing

  • Garantie pentru lansarea proprietatii;
  • Publicitatea pe canale traditionale;
  • Strategie de marketing digital;
  • Strategie de promovare pe social media;
  • Expunere intr-o retea de brokeri;
  • Strategie pentru vizibilitate;
  • Marketing incrucisat;
  • Strategie pentru extindere pe piata internationala.

Pasul 3: Prezentarea proprietatii

Lansarea planului de marketing

  • Crearea unei perceptii asupra valorii proprietatii;
  • Atragerea potentialilor cumparatori;
  • Asigurarea vizibilitatii constante;
  • Monitorizarea interesului cumparatorilor;
  • Rapoarte saptamanale; actualizare; modificarea strategii de comunicare in functie de schimbarile de pe piata.

Strategii de negociere:

  • Obtinerea unor oferte scrise;
  • Analizarea avantajelor si a dezavantajelor fiecarei oferte;
  • Raspunsuri strategice pentru fiecare oferta;
  • Negociaza pentru a optimiza pretul de vanzare si termenii contractuali;
  • Asigura-te ca te bazezi pe o strategie in care ai oferte de back-up.

Pasul 4: Procesul de împuternicire:

  • Transparenta totala

Finalizarea procesului de vanzare:

  • Tranzitia de la vanzator la cumpartor;
  • Documente finale;
  • Finalizarea procesului de vanzare-cumparare si celebrarea sa.

Pastram legatura!

  • Ramanem in contact si te informam cu privire la alte oferte si proprietati in care ai putea investi;
  • Feedback, testimoniale si referinte.

Stefan Nita

Agent imobiliar

© 2024 Ștefan Niță™. Toate drepturile rezervate.

Compare listings

Compare
Search
Interval de pret De la Pana la
Te pot ajuta cu ceva?