Performer Salesman

PERFORMER SALESMAN

Un program dedicat agentilor de vanzari, indiferent de domeniul in care activeaza, varsta si nivel de pregatire.
In acest program vei invata cum sa-ti folosesti toate abilitatile pe care in mod natural le ai, cum sa profiti de fiecare cunostinta acumulata si cum sa aplici tehnicile potrivite la momentul potrivit. Programul este conceput astfel incat sa inveti tehnici de comunicare ce te ajuta sa convingi pana si cel mai dificil client. Ai garantia ca dupa parcurgerea programului, in mod practic vei reusii sa castigi in orice situatie.
Te astept sa descoperi cum zicala "nu exista nu pot, exista nu vreau" se adevereste.  

 

TOTUL PENTRU A PERFORMA!

Stiu si stii si tu, ca undeva in inconstientul tau inca te gandesti cum ai putea sa treci la urmatorul nivel al carierei tale. 

Poate ca esti la inceput de drum sau poate ai deja cativa ani de activitate in acest domeniu al vanzarilor. Indiferent de nivelul la care crezi ca esti, la un moment dat, te-ai intrebat ce este de facut. Cum ai putea progresa in aceasta meserie? De unde ai putea invata? 

Sunt intrebari inevitabile si eu am trecut la timpul meu prin aceleasi etape. Am simtit emotiile care noaptea ma puneau pe ganduri, vedeam pretentiile clientilor crescand si uneori auzeam ecoul glasurilor lor.
Si atunci a venit intrebarea: Oare serviciile ii nemultumeau sau calitatile mele de vanzator nu erau foarte bune si nu reuseam sa transmit mesajul pe intelesul clientilor?
Raspunsul nu s-a lasat asteptat si am realizat ca una dintre cele mai importante calitati ale unui vanzator este comunicarea. Cum comunici pe limba celuilalt, cum stabilesti o relatie de incredere si cum esti vazut intr-un mod placut de catre ceilalti? 

Principiul Pareto spune ca un vanzator de exceptie la o intalnire trebuie sa asculte 80% din timp si sa vorbeasca 20% din timp. La mine acest principiu a dat roade. Intrebarea este, ce anume sa asculti? Si, ce sa intelegi? 

 

Atat principiile cat si alte tehnici de vanzari le poti citi sau le poti gasi pe internet cu usurinta dar adevarata provocare sta in aplicabilitate.
Cum sa le aplici?
Cum stabilesti o relatie de incredere?
Cum mentii o relatie de incredere?  

Eu am pierdut timp si bani pana le-am testat, le-am inteles aplicabilitatea in functie de tipologia fiecarui client si am vazut ce functioneaza si ce nu functioneaza.
M-am hotarat ca este momentul in care pot invata si altii aceste secrete.
Iti propun  PERFORMER SALESMAN pentru a salva timp si bani

Iata cum este structurat programul:

Modulul I 

1.1. Inauntrul mintii
1.2. Cum sa vorbesti pe limba celuilalt
1.3. Cum sa te conectezi cu oamenii si cum sa pastrezi conexiunea

Vom merge intr-o calatorie pentru a afla cum functioneaza creierul uman si ceea ce percepem in mod real.
Care sunt efectele comunicarii si cum le percepem.
Ce credem noi ca am transmis si ce ajunge de fapt la interlocutor.

Modulul II 

2.1. Cum sa vezi lucrurile din punctul de vedere al clientului
2.2. Cele 3 calitati ale comunicatorului de exceptie
2.3.Cadrele

Cum ar fi sa intelegi oamenii si sa vezi lucrurile din punctul lor de vedere?
Cum ar fi sa comunici eficient?
Vei descoperii cheile catre un rezultat realizabil. 

Modulul III

3.1.Arta de a gestiona starile
3.2.Cum iti dai seama ce exista in spatele cuvintelor
3.3.Adauga diversitate comunicarii

Te voi invata cum sa iti creezi o stare de bine permanenta si cum sa-ti schimbi o stare negativa cu una pozitiva. 
Putere cuvintelor, cuvintele pot aduce o stare de fericire, una de empatie si chiar una de deznadejde, dar oare ce se afla in spatele cuvintelor?
Care este intentia celui care le pronunta?
Care este scopul lui final?
Cum poti adauga diversitate comunicarii si sa te diferentiezi?

Vei descoperii raspunsul la toate aceste intrebari. 

Modulul IV

4.1.Stimul – Raspuns
4.2.Tiparul de schimbare al formarii convingerilor. 
4.3.Strategii
4.4.Liniile Temporare  

Modelul Pavlov, ancorarea se produce tot timpul, prin urmare este un mecanism de comunicare extrem de eficient. 
Convingerile sunt limitative si daunatoare in comunicare. Acesta este motivul pentru care vei invata cum sa schimbi formarea convingerilor.
Cum sa stapanesti strategia pentru ortografiere, strategia pentru luarea deciziilor, strategia pentru motivare si strategia pentru invatare.  
Cum sa vinzi mai eficient pe liniile temporare. 

 

 

Testimoniale




Ai o intrebare?

Contacteaza-ma

Social Media